Avantajele Filedoc
Dematerializarea documentelor și procedurile de prelucrare asociate acestora
Standardizarea documentelor, metodelor și procedurilor de arhivare;
Automatizarea și standardizarea proceselor de lucru;
Gestiunea centralizată a înregistrărilor companiei;
Acces rapid și prelucrare a documentelor;
Controlul și securitatea fluxurilor de informații (documente și procese);
Creșterea eficienței administrative și a procesului cu reducerea corespunzătoare
Reducerea costurilor asociate cu spațiul fizic de stocare, precum și cu imprimare de documente și fotocopiere;
Permite măsurarea eficienței proceselor și a resurselor.
Aplicația este un management al documentelor și al fluxurilor de lucru, care oferă funcționalități de registratură, circulație a documentelor, arhivare, de evidență si gestionare a ciclurilor de viață și de atribuire a documentelor prin procese de lucru.
Dezvoltat cu tehnologia Microsoft pentru mediul web, Filedoc oferă o interfață prietenoasă și ușor de utilizat, ușor accesată de orice echipament cu un browser de internet. Obiectivul Filedoc este acela de a oferi un management rapid, ușor și eficient al documentelor și proceselor, care să permită acest lucru și în același timp organizațiile gestionează și exercită controlul asupra tuturor informațiilor din cadrul acestora.
Filedoc respectă normele care stabilesc cerințele pentru dezvoltarea oricărui sistem electronic de gestionare a documentelor.
Implementarea programului Filedoc reprezintă o oportunitate de a vă revizui toate procedurile interne de gestionare a documentelor, cu ajutorul unui sistem integrat, flexibil și tehnologic avansat.
Principalele funcționalități
Companii multiple
Vezi mai multe detalii
Acces, atestare și securitate
Vezi mai multe detalii
Entități și sarcini
Vezi mai multe detalii
Digitalizarea documentelor
Vezi mai multe detalii
Coduri de bare
Vezi mai multe detalii
Manager formulare
Vezi mai multe detalii
Fișiere (Microsoft Office, PDF, CAD, etc.)
Vezi mai multe detalii
Management documente și versiuni
Vezi mai multe detalii
Clasificare documente și dosare
Vezi mai multe detalii
Vezi mai multe detalii
Management fluxuri de lucru
Vezi mai multe detalii
Rapoarte și statistici
Vezi mai multe detalii
Portal Filedoc
Vezi mai multe detalii
Servicii Web
Vezi mai multe detalii
Mobil
Vezi mai multe detalii
Alte produse
Produse oferite de ProSoft++
Vizualizează și celelalte produse oferite de ProSoft++.
Prosys
Contabilitate primară
PROSYS reprezintă soluţia informatică a ProSoft++ în domeniul contabilităţii bugetare.
RuSal
Managementul resurselor umane
Caracterul integrat permite gestionarea interacţiunilor dintre domeniile resurselor umane şi salarizării
ProTAXi
Taxe şi impozite locale
Informatizarea activitatilor de evidenta, calcul, colectare si control ale creantelor bugetare locale